4 gyakorlat a látáshoz

Látáserősítés természetesen Ha munkánk vagy egyéb ok miatt több órát töltünk a számítógép előtt, a szemünk elkezd égni vagy fájni. Ekkor itt az ideje, hogy szünetet iktassunk be, és a szemünknek megadjuk a szükséges ellazulást. Hasznos lehet néhány egyszerű lazító gyakorlat, amelyeket akár a munkahelyünkön is elvégezhetünk, és amelyekkel látásunkat is erősíthetjük.

Szemünk a nap folyamán igen elfárad, ezért fontos, hogy rendszeres gyakorlatokat végezzünk, amelyek könnyen beilleszthetők a mindennapokba. Próbáljuk ki ezeket!

Virtuális Személyi Edző

Egy egyszerű szemtorna segítségével ellazíthatjuk szemünk mellett testünket és lelkünket is, továbbá szemünk teljesítőképességét is edzhetjük. A következő gyakorlatokat ülve vagy állva is végezhetjük.

  1. Szem torna | torna
  2. A legtöbb kezelést mi végeztük Magyarországon:
  3. Elővárosi látásjavulás
  4. Látásjavító szemjóga – fáradt, túlerőltetett szemekre - Impress Magazin

Mivel kevés időt vesznek igénybe, a gyakorlatok minden probléma nélkül végezhetők a munkahelyen is. Az első gyakorlat az ásítás.

4 gyakorlat a látáshoz

Egy nagyon egyszerű és hatékony gyakorlatról van szó, hogy a szemünket nedvesítsük és tisztítsuk. Ezen kívül az arcizomzatunkat is ellazítja, és fokozza az oxigénbevitelt. Ehhez a gyakorlathoz egymás után többször ásítsunk intenzíven. Közben nyújtózzunk kiadósan, és szorítsuk össze a szemünket.

Szemtorna gyakorlatok

Ezt addig végezzük, amíg észrevesszük, hogy szemeink nedvesek. Egy másik gyakorlat az elsötétítés, amivel a szemünket és a testünket is jól ellazíthatjuk. Ehhez üljünk le kényelmesen. Dörzsöljük egymáshoz a tenyerünket, és csukjuk be a szemünket. Ívben behajlított tenyerünket helyezzük a szemünkre, és támaszkodjunk könyökünkkel az asztalra.

gyűjtemény a szem látásához látás rövid karok

Lélegezzünk mélyeket, és addig időzzünk ebben a pozícióban, amíg érzékeljük 4 gyakorlat a látáshoz a sötétséget. Iratkozzon fel hírlevelünkre még ma! Töltse ki a feliratkozó formot, hogy naprakész információkkal láthassuk el Önt.

4 gyakorlat a látáshoz

Elfogadom az adatkezelési irányelveket. Egy további hasznos gyakorlat a szem lazítására és a vérkeringés serkentésére a kopogtatás. A középső és a mutatóujjunkkal kopogtassunk először a szemöldök mentén.

Látásjavító gyakorlatok (1. rész) - Fényár: pozitív gondolatok

A szemünket csukjuk le, és mindig belülről kifelé haladjunk. Ezután kopogtassunk a szemünk alatt lévő csont szélén is.

aszpirin hatása a látásra plusz egy a láthatáron

A távolba nézés gyakorlata is pihenteti a szemet. Ennél a gyakorlatnál irányítsuk tekintetünket a monitortól távol a messzeségbe, pl.

rövidlátás és genetika

Nézzünk meg egymás után öt 4 gyakorlat a látáshoz távolságra lévő tárgyat. Próbáljuk meg ezt a gyakorlatot a lehető legtöbbször beiktatni a mindennapokba.

Kapcsolódó cikkek:.